ارتباط با ما 02188288596

پیشنهاد انجمن شرکت های دانش بنیان استان تهران به وزیر کار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعضای هیئت مدیره شرکت های دانش بنیان استان تهران طی نامه ای به وزیر محترم کار فرزاد یوسفی را لایق جایگاه معاونت دانسته و ایشان را برای این سمت پیشنهاد نمودند . فرزاد یوسفی دبیر برجسته انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان بوده و قطعا با توجه به علم ودانش بالا و تجربه ارزشمند ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
ikbuadmin
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعضای هیئت مدیره شرکت های دانش بنیان استان تهران طی نامه ای به وزیر محترم کار فرزاد یوسفی را لایق جایگاه معاونت دانسته و ایشان را برای این سمت پیشنهاد نمودند .
فرزاد یوسفی دبیر برجسته انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان بوده و قطعا با توجه به علم ودانش بالا و تجربه ارزشمند معاونت روابط کار ، به جایگاه اصلی خود بازخواهد گشت و بدون شک ایشان لایق تصدی این سمت می باشند.
لازم به ذکر است که طی دو سال اخیر سازمان تامین اجتماعی با سواستفاده از ضعف معاونت روابط کار وزارتخانه ، اقدام به تدوین بخشنامه هایی نموده است که کلا مغایر با قوانین کار و خود تأمین اجتماعی است و بحران های عدیده کارگری و کارفرمایی را با ابلاغ بخشنامه های ۱۶۴۰ و ۱۷۷۷ (اصلاح عناوین شغلی) رقم زده است که نتیجه آن رفتن چوب لای چرخ شرایط سخت تولید است.
امیدواریم با حضور آقای مهندس فرزاد یوسفی شاهد جلوگیری از دخل و تصرف سازمان تامین اجتماعی در اختیارات قانون کار باشیم.
جناب آقای فرزاد یوسفی مدیرکل سابق تشکل های وزارت کار ، معاون روابط کار و با بیش از ۶ سال سابقه مدیرکلی سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت کار و دبیر کمیته تشکل های کارگری و کارفرمایی و بازنشستگان معاونت ارتباطات حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بوده است .
در آخر باید از وزیر محترم کار که انسانی وارسته و دغدغه مند در حوزه کار هستند بخواهیم افرادی همچون مهندس فرزاد یوسفی را برای این سمت برگزینند زیرا که می توانند تحول اساسی در این حیطه ایجاد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *