ارتباط با ما 02188288596

حضور انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان در برنامه نطق آزاد شبکه 2 سیما

زمان مطالعه: 3 دقیقه FDFDطبق پیگیری ها و تلاش های هیئت مدیره محترم و همچنین ریاست انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان جناب آقای دکتر عباسی به جهت اعلام نظرات و بیان چالش های شرکت های دانش بنیان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی زمان کامل یک شب از برنام ههای نطق آزاد شبکه دو سیما که هرشب ساعت23:30 روی ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
ikbuadmin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

FDFDطبق پیگیری ها و تلاش های هیئت مدیره محترم و همچنین ریاست انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان جناب آقای دکتر عباسی به جهت اعلام نظرات و بیان چالش های شرکت های دانش بنیان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی زمان کامل یک شب از برنام ههای نطق آزاد شبکه دو سیما که هرشب ساعت23:30 روی آنتن میرود به اعضای انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان اختصاص یافت.


این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و همخوانی سرود ملی ایران و پیمان نامه ویژه برنامه نطق آزاد توسط شرکت کنندگان شروع و در ادامه با مدیزیت جناب دکتر عباسی ادامه یافت.


جناب دکتر عباسی در ابتدا از زحمات معاونت فناوری ریاست جمهوری جناب دکتر دهقانی فیروز آبادی در جهت توسعه و پیشرفت اهداف انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان قدردانی و طلب مساعدت بیشتر ایشان در این امر را داشتند.


در ادامه برنامه اعضای شرکت های دانش بنیان به بیان چالش ها و موانع رشد شرکت ها و محصولات دانش بنیان پرداختند و این چالش ها توسط داور برنامه جناب دکتر حامدی از نظر قانونی و نگارشی بررسی و به تجمیع رسید.


در این برنامه هر کدام از اعضا پشت تریبون خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مشکلات و دغدغه های خود و سایر شرکت های دانش بنیان گفتند از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه :
چالش های مربوط به واردات مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز شرکت های دانش بنیان
چالش های مربوط به بیمه  اعضا شرکت های دانش بنیان
چالش های مربوط به مالیات و تسویه حساب های مالیاتی
چالش های مربوط به سرعت اینترنت و مشکلات ناشی از محدودیت اینترنت
چالش های مربوط به ثبت و تایید شرکت های دانش بنیان

در پایان جلسه با توجه به دغدغه های بیان شده و بررسی های لازم انجام شده موارد در چارچوب قانون به نمایندگاه مجلس ارجاع داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *