ارتباط با ما 02188288596

تبریک رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان استان تهران به وزرای منتخب ایران

زمان مطالعه: 2 دقیقه دکتر ابوالفضل عباسی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان استان تهران در نامه های جداگانه به وزرای منتخب ایران تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی را نموده است. متن پیام تبریک انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان استان تهران به شرح زیر می باشد: “معرفی حضرتعالی به عنوان ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
ikbuadmin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دکتر ابوالفضل عباسی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان استان تهران در نامه های جداگانه به وزرای منتخب ایران تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی را نموده است.

متن پیام تبریک انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان استان تهران به شرح زیر می باشد:

“معرفی حضرتعالی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و نهایتا رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی که نشانه ای از درایت ، لیاقت و توانمندی حضرتعالی دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق دارم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هرچه بیشتر صعود به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود و نیز توفیقات حضرتعالی را از پیشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.
به عرض می رساند با عنايت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در زمینه شرکت های دانش بنیان و شکوفائی علمی جوانان کشور و لزوم حمايت همه جانبه دستگاه ها ، سازمانهاى دولتى از اين استعدادها و نقش مهم ایشان در بروز خلاقيت ها و موفقيت ‏هاى علمى جوانان مستعد و بلند همت این سرزمین و تاکید بر لزوم کاربردی کردن تحقیقات، محصولات دانش بنیان و اختراعات و تکمیل زنجیره علم و فناوری کشور و با توجه به نقش بی بدیل در تکریم، تثبیت و معرفی هنجارها و ارزشهای مورد وثوق نظام به استحضار می رساند.
انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای استان تهران با بیش از 300 عضو اصلی و500 شرکت دانش بنیان افتخاری به عنوان اولین و بزرگترین انجمن صنفی کارفرمایی کشور، آمادگی خود را برای همکاری های متقابل اعلام میدارد . امیدواریم در همان بدو شروع فعالیت ، امکان دیدار اعضای هیئت مدیره و تعدادی از اعضای عضو اصلی شرکتهای دانش بنیان با حضرتعالی را فراهم فرمائید این اقدام می تواند معنای وفاق مورد عنایت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را در جامعه انجمن های صنفی کارفرمایی کشور نیز جامع عمل بپوشاند.
اینجانب از لطف و عنایت حضرتعالی و دیگر مسئولین متعهد کمال تشکر و سپاس را دارم ، در نهایت نگاه مثبت تان در این مرحله گامی بلند در راستای نوآوریها و شکوفائی استعدادهای جوانان در خود کفائی این مرز و بوم خواهد بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *